4K | Kde je 2,5 Milionu? - Audi A7 55 TFSIe Quattro | Bez komprese

14. 12. 2020
32 582 zhlédnutí

❗️❗️ Všechny potřebné odkazy ZDE!! ❗️❗️
💵 Chceš být členem? - bit.ly/clenstviyoutube
💵 Patreon - bit.ly/2OhCgHL
🛠 Spolupráce 🛠
⚙Mro auto - Do kolonky Slevový kód napiště: BEZKOMPRESE a obdržíte 3% slevu.
Odkaz - bit.ly/mroautosleva
⚙BBCompany autofolie - bit.ly/BBcompany
🔧Mé služby🔧
🚔Autodozor - bit.ly/autodozor
📸 Foto/video služby - bit.ly/RobinVales
🔔Sociální sítě 🔔
FB - bit.ly/3aX05OF
IN - bit.ly/2tjTkFK
✌️Druhý YT kanál - Odkaz: bit.ly/2Ud7xzm

Doplňujicí informace: Fotoaparat: Sony a6400
Panasonic Lumix Fz1000
Veškerá hudba je použita z Placené licence Artlist!!!
Licence od roku 2018
Na veškerý obsah se vztahují autorská práva autora: Bez komprese

Komentáře
  • vubec nevim co napsat, mel jsem te rad kdyz jsi delal recenze z dilny vysvetloval lidem jak stare auta fungujou atd je videt ze jsi odbornik a mechanik, delej v cem jsi dobrej, ale toto jsi prehnal chapu nemas 2,5 mega na auto a osobne bych si ho take nekoupil pac proste na nej nemam ale jen kvuli tomu vylejt na nej kybl hnoje a zkritizovat od podlahy po strop vse to je ulet, kdyz uz nekdo dela recenze vozu mel by je delat ve sve vahove kategorii, takto to vypada v obracenem meritku ze si reditel cezu jde vybirat dacii

    Tomas NeveceralTomas NeveceralPřed 24 dny
  • zajimave:D naprosto kazdy co testuje AUDi tak neskutecne chvali top interie zpracovani a ty bdue sz toho delat jednickovou ochcavku. Kdybys delal v AUDi jako ja a videl takovou AUDi A7 po x desitkach km to same dalsi modely tak bys nemohl riakt takove nesmysly!

    onda 007onda 007Před měsícem
  • Paradni recenze ! Super ze to proste vsechno reknes tak jak to je.

    eMKey blackeMKey blackPřed měsícem
  • s těmi ovládači je to zvláštní, allroad 2015 má kovové páčky otevírání dveří a i ty ovládače oken jsou kovově lemovány, že by to byl příplatek nebo v těchto nových autech jdou extrémně po váze? a taky mi to tu nikde nevrže - auto koupeno starší...

    Robert KotásekRobert KotásekPřed měsícem
  • Až si to za 15 let koupíte, tak si to budete chválit. Hlavně že si zanadáváte na auto kterým jste nejeli a na které nemáte.

    Martin T.Martin T.Před měsícem
  • Nesouhlasím vůbec s ničím v tomhle videu max to slícování krytky to byla jediná věc co jsi argumentoval. Říct o interiéru kde je samá alkantara kůže dřevo kov - hliník klavirní lak atd podle výbavy, že je nekvalitní a cítiš se tam jak v superbu je debilita. Lepší interiér najdeš tak v německý konkurenci nebo nějakej anglán. Ale i v supersportech za mnohem víc milionů bude ten interiér horší. Měl sem tě za docela rozumneho ale nahanet si sledovanost takhle no klesl si hodne dolu. Ruším odběr

    TomášakráJTomášakráJPřed měsícem
    • @TomášakráJ přesně, zůstal bych u stavění závodních škodovek, třeba série o tý žlutý byla fakt dobrá.

      Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
    • @Evžen Stach přesně.. jako v něčem mi příde rozumný ale pak když vydá takovouhle sračku kde pomalu řiká že dacia má lepší zpracování jak audina tak je to vtipný minimálně. Nevím co si o tom myslet.

      TomášakráJTomášakráJPřed měsícem
    • @all-in K nejsem jen mě štve když někdo podává neobjektivní a nepravdivé informace .. jediná užitečná informace byla asi o tom laku..

      TomášakráJTomášakráJPřed měsícem
    • @TomášakráJ vůbec tomuhle expertovi nic nevysvětlovat, on ti bude tvrdit jak má v takových autech naježděno, asi myslí těch 10 metrů když vyjíždí z dílny, pak chce poskytnout objektivní recenzi, takovou sračku co tohle video bez debat je, jsem dlouho neviděl. Hlavně, že ty starý vrány v kterých jezdí jsou to pravý ořechový, to asi mluví za vše.

      Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
    • @TomášakráJ nejseš ty náhodou Rytmus 😂😂😂😂

      all-in Kall-in KPřed měsícem
  • Koho zajímá kritika toho, jak je tam napasovaný DPF? Možná zkusit k tomu přistupovat jinak, než jak kdybys testoval dvojkovou octávku. BMW a Mercedes hůř slícovaný než Dacia Sandero? Vždyť ty toho šaška snad ze sebe děláš ještě rád. By mě zajímalo, v kolika BMW a Mercedesech jsi seděl, ty Clarksone.

    Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
    • Hamondeeeeee

      PavKřPavKřPřed měsícem
    • Tak za posledni rok tak v 15 merglech a tak 11 bwm dle faktur z dozorů. A tato odpověď me dala i praci vytahnout účetnictví, to bude drahé ;) Jamesi ;)

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Dokonale auto, ale co sa tyka kanala, videa a tejto fetky cisty odpad, to sa neda absolutne pocuvat tieto zvasty

    Day NightDay NightPřed měsícem
  • Nove auta su pičoviny pojebane dojebane cele

    jeee i jeee nikokazjeee i jeee nikokazPřed měsícem
  • Já mám v současném autě Bang & Olufsen a i k tomu mám připomínky. Ve dvou autech jsem měl Audi original soud system a byla to fakt katastrofa. Benzínové 2.0 TFSI jsem nedávno měl a motor zněl jako sekačka na trávu (byla to fakt hrůza, tak to šlo z domu). Za sebe jedině benzínovou V6.

    Jirka SirkaJirka SirkaPřed měsícem
    • @Jirka Sirka Já nikde nepsal že píšeš hlouposti. Nechápu tebe, to je celé. Fakt se nechci hádat.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • @Martin T. Jasně. Nechápeš význam psaného textu ani nechápeš nákup nových vozů či nároky zákazníků. Ale jsem to já, kdo tu píše hlouposti. Pobavil si :).

      Jirka SirkaJirka SirkaPřed měsícem
    • @Jirka Sirka Já o voze, ty o koze. Hezkej den.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • @Martin T. No ono to bude tím, že předtím jsem měl vždy jen benzínové šestiválce. A ano, benzínový dvoulitr má zvuk sekačky na trávu - chápu, že někomu vyhovuje a je to subjektivní. Je celkem normální, že si necháš s výbavou poradit od prodejce (v začátcích). Pokud jde o systém BO, tak nejsem jediný, kdo k němu má připomínky. Už mám šestou Audinu a to, že mám Audi rád neznamená, že ji nemohu a nebudu kritizovat. Za svoje peníze chci odpovídající kvalitu a jen kritikou od klientů Audi udělá časem změnu.

      Jirka SirkaJirka SirkaPřed měsícem
    • @Jirka Sirka Takže si nepsal o sekačce na trávu a připomínkách k B&O? Jako nic ve zlém. Jen mi přišlo dovný koupit si auto a pak nadávat na jeho zvuk. Leda že sis ho byl líný předtím poslechnout.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
  • 6:37 jen ze zvědavosti - na čem to tam je ta pečeť? něco elektro? EDIT: 8:57 to je tam vážně zapečetěná nádržka na chladící kapalinu? :D

    kajjamajjakajjamajjaPřed měsícem
    • @Bez Komprese Ď, to dává smysl.

      kajjamajjakajjamajjaPřed měsícem
    • Chlazení pro elektro okruh

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Týpeček trošku neobjektivní,je na něm moc vidět jak moc ho serou ty lidi,co si dokážou na tohle auto vydělat a pak v něm jezdí.Tyhle velký audiny nikdy neměly být sportovní,možná jde o úhel pohledu.Dostal se k autu jak slepej k houslím,moc o tom neví a neví ani jak to u prémiovek funguje.Audio je věc konfigu,základ je prostě špatnej,ale tak někomu to jedno,komu ne,připlatí si za B&O za 30k nebo 140k.

    Daniel StejskalDaniel StejskalPřed měsícem
    • Jooo a presne proto o par dni pozdeji vydam jinou recenzi s jinym vozem od audi a chvalim ho ;)

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Prosimta Robin , skus sa viac sustredit a odstranit ten zlozvyk posmrkavanie respektive potahovanie nosom pri rozpravani. Je to strasne rusive.

    Sim BimSim BimPřed měsícem
  • Nemůžu si vynachválit vlastním ji druhým rokem

    Eda BenešEda BenešPřed měsícem
  • Mě jediný co sere na novejch audi je to trapný elektrický odjištění dveří. Když šahám po klice a vystupuju často se nestihnou odjistit to samý z venku když rychle vezmeš za kliku mám strach že mi zůstane v ruce a auto bude zavřený.

    Jarda VomáčkaJarda VomáčkaPřed měsícem
  • U německých automobilek člověk platí němcům jejich platy a to se někde projeví, navíc dost stojí vývoj a všechno se do toho započítává

    tillak97tillak97Před měsícem
  • Sused mal A7 ale tú staršiu a podla mňa to bola fajná pecka...no neviem.asi niesom náročný...🤭😀...možno ide aj o to že je to manažerska limuzína a ten človek čo to má a kúpi si to alebo mu to kúpia na odpis cez firmu to používa ako auto na presúvanie z bodu A do bodu B (ako si povedal na 3-4 roky)a nerieši to ako ty...ako jazdecké auto ale iba ako spotrebný materiál...trochu image a je mu to u prdele asi čo to robí.pretože pre normálneho človeka je toto auto len krajinka snov a fantázie....ale to je len moj názor...inak 👍 ako vždy.... a HOWK...Velký Sedící Audi domluvil....zapalme si koncernovú dýmku míru.....😜

    PETER KOTSMIDPETER KOTSMIDPřed měsícem
  • Ahoj Robine, chci se zeptat jestli někdy natočíš video starý auta (cca 20 let) vs nový auta (cca do pěti let stáří)?? 🙂 Jinak super video 👍👍

    VideoMikVideoMikPřed měsícem
  • Za 2,5 Mega bych si raději postavil chalupu a jezdil s feldou :D Upřímná dobrá recenze 👍

    LafinPlayLafinPlayPřed měsícem
  • Ono kdyz se s tim rozjede na 200, tak pochopite, ze ten projev auta je trosku nekde jinde nez u te modly aka Superb... cena je vsak nesmyslna.

    shantatooshantatooPřed měsícem
    • No jelikoz baterka je misto dna kufru, osobne si nyslim ze to je dost nahore. A zas tam mala není. V kombinaci s tou zadni nataceci napravpu a tim ze to auto bylo dylo vymyšlené na klasický motor, tp je pri jizdnich vlastnostech opravdu zdat. Nekolikrat se to tak divne zavrtelo ze nevime co si o tom myslet. Nepředvídatelné. Tot muj názor. A ano head up se da vypnout uplne.. ale ono to není špatný. Jen mi fascinuje absence velikosti... na muj vkus to je hrozne rušivé svou velikosti

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
    • @Bez Komprese jo a to auto se kupuje, abys mohl jezdit pohodlne na dalnici a parkovat ve meste na modrejch:)

      shantatooshantatooPřed měsícem
    • @Bez Komprese Co znamena teziste mimo? Mala baterka v kufru u dvoutunovy limuziny toho fakt moc neudela. O kolik to zvysuje podlahu kufru? O moc ne, bych rekl. Jinak potvrzuji slova o vystupni kvalite vozu a slicovani, s tim ma Audi ted problemy. Nevim co za tim stoji. Jinak interier je hezky i za me materialove dobry. Co neni dobre je dilenske zpracovani interieru. Head-up displej jde vypnout, ne?

      shantatooshantatooPřed měsícem
    • S tou vahou baterek a těžištěm uplne mimo auto to neni nic moc teda. Auto se chova strašně.

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • To je brutální kontrast k tomu co jde slyšet v Televizi :D Něco mi říká, že audi ti už auto nepůjčí :D Jinak za mě velký palec nahoru.. Kdyby to auto stálo cca o milion a pul méně, neduhy typu co říkáš mu odpustíš.. Ale když to auto stojí více jak náš byt.. Prostě chceš za tu cenu naprostou kvalitu.. Popravdě za 2.5 milionu, vemu si Lexus.. Hybridy mají déle a tu kvalitu tam člověk prostě cítí ze všeho..

    Jakub TalašJakub TalašPřed měsícem
    • @Jakub Talaš Myslim že je auto soubor vlastnostní. S shitovým infotainmetem budeš zacházet každý den, to stejné s materiály. Mě osobně by to štvalo, navíc když ty nedostatky nemá auto čím jiným vyvážit. Prostě lexus podle mě není dobrý příklad ani hodně muziky za málo peněz. Aspoň to byl můj dojem, když jsem loni kupoval auto a lexus si půjčil. Se servisem jsem neměl problém nikdy a to ani u koncernu. Takže v tomhle směru neuvažuju.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • @Martin T. Jezdíš v autě kvůli rozlišení displejů? A kvůli tomu jak tam vypadají Obrazovky? :D myslím že tě to bude zajímat max, když si auto budeš vybírat.. Pochybuju, že po roce používání si řekneš: "Sakra ten displej na štelovaní klimatizace, má ale dobré rozlišení.." 😂 ale spíše kolik tě stojí servis nebo kolikrát se a svině zase posrala.. A věř, že vw group už není co bývala..

      Jakub TalašJakub TalašPřed měsícem
    • Viděl jsi někdy zastaralý palubní systém v lexusu? To rozlišení? Některý materiály?

      Martin T.Martin T.Před měsícem
  • Má pravdu řeknu to asi takhle myšleno hlavně pro kritiky zeptejte se těch nejpovolanějších a to mechaniků jestli by si to koupily ? Devadesát procent z nich vám řekne to samí a jejich vozoví park mluví za vše ! Za mě Audi přestala být a to na ni nedám dopustit Audi v roce 2008

    lukina08lukina08Před měsícem
  • Ty kokos, tak to radši sjet pro W221 ropu do Němec, zlaté to svezení.

    Petr StolínPetr StolínPřed měsícem
  • Ty vole zase vodlazenej, co je to proboha za slovo, neexistuje!

    tkarfitkarfiPřed měsícem
  • ked mas kvalitne zvladnuty marketing mozes si za tie plasty zapytat aj niekolko mega ako riesis vo videu :D vyvolavas pocit(pri nakupnom spravani) ze ta kvalita tam je za tu hodnotu :DD,,, dobre video

    Ferko RozpravkovyFerko RozpravkovyPřed měsícem
  • Za2.5mega bych to neřešil že to má plast podobný favoritu😂 cena odpovídá kvalitě.

    Chris TomChris TomPřed měsícem
  • Během jednoho odpoledne recenze auta ? Mesíc jsi cekal na zkusenost blbe kamery ?? Uplny nesmysl video!!!

    Lukáš HejnýLukáš HejnýPřed měsícem
    • Přesně tak, jak říkal jeden motoristickej novinář, s autem musíš naject alespoň 1500 km, abys mohl poskytnout objektivní a hlubší recenzi. Ale tady něco vysvětlovat.

      Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
  • Acho Robine, tobě už nevěřím ani nos mezi očima.Sám máš najetý tak max ňejaký 10 let starý chcanky a budeš kritizovat interier u nový a7?

    Martin SedlářMartin SedlářPřed měsícem
    • @Martin T. a to hodne velkej, skoda ze nedela recenze z garaze to byla parada, verim ze autum rozumi tak proc nedela v cem je profik, ale srat se kriticky do aut na ktere nikdy mit nebude je ubohe, jo za 15 let az mu ji nekdo za kilo necha ji bude chvalit toto malomestactvi je silene.

      Tomas NeveceralTomas NeveceralPřed 24 dny
    • @Bez Komprese Cítím mindráček.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • Ano. Protoze i kdybych mel pouze 10 let stary chcanky pořád byly kvalitnější než nova a7

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Onehdá jsme řešili firemní auta s podobným budgetem a je smutné, že BMW a Mercedes jsou prémie už tak maximálně cenou, Audi mi přišlo subjektivně pořád trochu lepší, ale nakonec jsme skončili v Lexusech. Designově mi sice moc nesedí, ale ta kvalita je prostě o úplně jiná liga.

    Strašný LáďaStrašný LáďaPřed měsícem
  • "Trochu mě stresuje že je na mě nalepej rapid„ agresivní řidič? :)

    Lestr 35Lestr 35Před měsícem
  • Audi je predrazena hnojova jama :)

    ParmezanidesParmezanidesPřed měsícem
  • Moc vtipná recenze, takovou jsem na AUDI ještě neviděl, ale už vím, proč jsou všechny ostatní tak nějak stejné (tradičně perfektní interiér, skvělá ergonomie a podobný pidy). Škoda, že vám teď už žádná značka auto nepůjčí :-)

    Alan D.Alan D.Před měsícem
  • Dal som ti odber,recenzia paradna.Tiez suhlasim ze za take peniaze viac muziky.BMW je na tom o dost lepsie.

    Martin LukacikMartin LukacikPřed měsícem
  • Co chtít za 2,5mega 😭 taky bych ten benzín nechtěl. Jedině 3,0 TDI 😀

    peny1188peny1188Před měsícem
  • Myslím si, že v dnešní době jsou všechny vozy na jedno brdo.Někde je zpracování lepší,někde zase horší.A která značka vozu je tedy lepší? Žádná,protože každý máme tu svoji oblíbenou :-) Já měl dříve klasiku A4 1.8T Quattro a byl maximálně spokojen.Nyní si dopřál jako mazla S5 4.2 V8 Quattro a opět spokojen.Vše funguje,o vrzajících plastech se mi může jen zdát,motor má krásně tichý chod a ta slast toho V8 motoru....no prostě nádhera.Je ale možné,že inženýři v té době ještě opravdu dělaly auto Srdcem a né politikou...Všem přeji ať nám to jezdí a dělají nám auta radost :-)

    Miroslav KrajíčekMiroslav KrajíčekPřed měsícem
  • hůře slícované než Dacie Sandero, že by Turecká pracovní síla :-D, ty měkké prohýbací plasty, to je asi důsledek EU a bezpečnost vůči chodcům, např na VW Caddy , rukou promáčknete přední nárazník

    Jan DokoupilJan DokoupilPřed měsícem
  • 10:48 “vindos 95” 😂😂😂

    Ladislav ŠáchaLadislav ŠáchaPřed měsícem
  • bratranec dělá v automotive a už je to pár let, co tvrdil,že Audi, sice vypadá navrh huj, ale uvnitř je to docela šizený fuj...nehorázně předražený, že jsou v koncernu kvalitnější auta

    Jan DokoupilJan DokoupilPřed měsícem
  • Měl jsem na dva dny novou A7 jen v jiný motorizaci a musím uznat, slícování a vrzání plastů, jak že špatného snu.

    Mich BjukenenMich BjukenenPřed měsícem
    • Zvláštní, já myslel, že neslícované auto umí jen Tesla. :D

      Vladimír NejedlýVladimír NejedlýPřed měsícem
  • Robine😁, stejně si to za 10 roků koupíš a budeš s tím jezdit👌😁 PS: Ten dotirajici Rapid je beztak Agresivní řidič 😁👌

    Dream TheaterDream TheaterPřed měsícem
  • Proboha co tohle je za recenzi nebo hodnocení 😜 někteří lidé by se neměli vyjadřovat k autům 😉 koho zajímá tloušťka laku nebo umístění DPF ani nemá cenu koukat do konce,

    Z NeumanZ NeumanPřed měsícem
    • @Bez Komprese technicky založený lidi ? Takže tu recenzi děláš pro opraváře z autorizáků, když mluvíš o tom DPF? Myslíš si, že potencionálního kupce taková informace zajímá a bude to řešit v garáži na koleni? Už fakt nerecenzuj, prosim.

      Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
    • Víš:D treba nas technicky založený lidi :D

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Nemám vás rád, ale tahle recenze je dobrá. Konečně někdo kdo jen nevychvaluje. Děkuju

    Forza399 HorizonForza399 HorizonPřed měsícem
    • Proc nemas rad? :D

      jan čechjan čechPřed měsícem
  • Robine cekal bych, ze budes chapat po tolika letech v automotive svete, ze se auta vyrabi na urcite % obyvatel. Jestli v A7 hledas sportovni jizdu, tak sis pekne ulitnul. Audi je prukupnik technologii viz prvni LED svetlomety pouzite v seriovem aute. Vyvoj neustale novych technologii stoji raketu a sam to musis vedet v oblasti PC sveta. Cokoliv starsiho 1 roku je neaktualni. Kdyz si porovnas infotainment se soucasnou verzi modelu od Nissanu/Lexusu s Mercedesem/BMW/Audi, tak nemecka trojice je na jinem levelu i co se tyce uzivatelske privetivosti. Dam ti priklad: Aston Martin - pouzivaji predesle verze infotainmentu od Mercedesu . Nejnovejsi Vanquish vypada interierove jak 7 let stare auto. a to neberu v potaz pouziti levnych plastu. Doporucuji kanal Doug Demuro, kde dela obsahle recenze aut od 80. let do soucasnosti.

    DejvoDejvoPřed měsícem
    • Ja som tak rád že som zastaralý a vôbec nič ma z roboti nezaujíma 🙃

      Tibor MoravcikTibor MoravcikPřed měsícem
  • Kritik, co jezdí ve Fiatu

    ListopadLPListopadLPPřed měsícem
    • @Bez Komprese tak určitě, interiér ve starým fiatu bude rozhodně mnohem lepší než v nový A7, pobavils.

      Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
    • No..... koukam zde nema cenu neco vysvětlovat. ;)

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
    • @Bez Komprese Jako vtip dobrý :o)

      ListopadLPListopadLPPřed měsícem
    • @Bez Komprese ja jsem tak vic spokojenej s A6 avant 2013 nic mi tam nevrže interier taky slušnej jsem spoko. Asi už serou na kvalitu a jedou na kvantitu

      kokotů králkokotů králPřed měsícem
    • Smutny je ze interier a spary spasovanych dílů je v lepsi kondici i na mem Fiatu ;)

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Recenze dobra audi na piču

    ticho bucticho bucPřed měsícem
  • A to že je to auto tiché, nebude to Robin nejspíš tím,že je elektrické? Ty takovej vyznavač klasických vozítek sedneš do něčeho co jezdí na batérky?? Chápu, že pokrok nezastavíš, ale v tom případě bych radši vrátil noty než řídit něco podobného. A co teprve až budou všechna auta jen autonomní, taky se budeš nechat vozit? Pravda ta doba je ještě daleko a patrně nás nzastihne i když vývoj se kupředu dere mílovým krokem. Tohle do kanálu BEZ KOMPRESE fakt nepatří. Vlogy máš jinak perfektní, ale tady si fakt šlápl vedle. Nezlob se za upřímnost, vychovali mě k ní. Ladin

    LADISLAV KUČERALADISLAV KUČERAPřed měsícem
  • 2 a půl za tohle? Nemůžu si pomoct, ale taková A8 z roku 2006 co se dá teď koupit okolo 250 litrů na mě působí jako o dost luxusněji a kvalitněji zpracované auto, než tenhle vrzající a předražený VW. Já to říkám pořád, že ty nový auta stojí za hovno a to ve všech směrech, ošizuje se kvalita, nemá to duši a působí to jako křehká hračka. Zlatá stará Audi.

    Alan WakeAlan WakePřed měsícem
    • 🤣

      Martin T.Martin T.Před měsícem
  • Audi už néní co bejvala , ono vlastně nic není co bejvalo , do takové káry za 2,5 mega dát 4 válec je ostuda. Ta clona zadního okna je fakt na ruční pohon ?? Mám u A6 2006 elektrickou.

    RomanRomanPřed měsícem
    • Mas pravdu mel jsem nekolik starych audin do roku 2006... to se dalo... nove jsou krasne designove ale holt vymrdana eu a koncern politika ... :(

      jan čechjan čechPřed měsícem
  • Jediné dobré auto z koncertu byla Felicia (a to jenom pro to že to nestihli ještě uplně do...)

    GrofyCZGrofyCZPřed měsícem
  • Tyto auta těžko hodnotit, má to jinou cenu, hodnotu pro ty lidi pro které je to určené ... jinak tam asi víc normálních lidí tu cenovku nevidí. Nesmysl, ale tak to je. Navíc to nikdo neplatí klasickým způsobem, ale vesměs to jsou auta do firem a to navíc na operák či podobně vůči dnešní době. Ojezdit a zahodit. Takovou to má hodnotu. Líbivé je to dva roky, pak zase jiné :)

    David SkDavid SkPřed měsícem
  • Úprimná recenzia tak to má vyzerať 👍

    Martin PáleníkMartin PáleníkPřed měsícem
  • ... krupka co jezdi Scudem za 20 tis. krituzuje koncern, vtipny. Nactileti odberate jiste budou hltat ...

    Bart SimpsonBart SimpsonPřed měsícem
    • Jo a cadillacem za 30! ;) soudit podle tohodle je uplna hloupost. Zaprve v novych a zanovnich autech jezdim často a za druhe kdyz se expert Pepa sveze v Bentley tak je taky hlupák a nemel by to recenzovat? Protoze ho nemá? 🤣😅

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Jakožto Subarista tak mám k Audi specifickej názor ale neříkám že audi nenávidim jako například Audi S1 Turbo Quattro je legenda kterou znají i ne-automobiloví lidé. Jen ty kola jsou fakt hnusný...

    pribor_333pribor_333Před měsícem
  • za 2,5 Mil mám skoro nový 2017 a lepší merdcedes :D

    MegathronixMegathronixPřed měsícem
  • No, a spolupráce s Audi taky padá :D jinak ten kufr je stejně "velký" i jako předchozí generace A7 bez elektra ale s quattrem.

    Richi SmajlsRichi SmajlsPřed měsícem
  • Já bych řekl zlátá "česká" Škoda fabia :D

    BlackCZBlackCZPřed měsícem
    • Nebo fakoř😀

      Pavel MertaPavel MertaPřed měsícem
  • Bohuzel, jsme v dobe kdy nove auta jsou... meh (budu slusnej, at to yt nesmaze) :) Automobilce logicky staci, ze to tak nejak prezije zaruku a vic ji nezajima. O nejake extra kvalite a premiovosti nemcu uz se ve vetsine pripadu mluvit neda. Ridil jsem hodne novych "premiovych" aut (x5 2020, 3ku 2020, novou a7, q8 2020, novy ecko/cecko atd atd). A pak stejne sednu do svyho staryho vehiklu a mam na xichte daleko vetsi usmev a radost z jizdy. Ty auta nejsou spatny, pro normalniho cloveka jsou vyborny. Dovezou te z bodu A do bodu B s urcitym komfortem. Ale je to nuda. :) Zas nutno rict, ze clovek co si koupi takovy auto ma uplne v zenskem organu, jestli ma odezvu ve volantu, jestli je to preposilovany a ridi ukazovackem, jestli to drzi nebo to plave, jestli to je nedotaciva krabice... Takze ja jim za to nenadavam a ni se jim nesmeju. Kazdej ma jinaci naroky a nekoho auta proste vubec nezajimaji, ale necim jezdit musi zejo. Uplne stejne totiz oni muzou koukat (a nekteri koukaji :)) na me, ze jsem si misto novyho nuda auta koupil starou karu, ktera jeste stoji takovy nekrestansky prachy na provoz, no uplnej retard proste :D A posledni vec, vrzajici interier uplne nesnasim. Predtim jsem mel mondeo 2,5t a to byl jeden velkej plastovej shit (jinak bylo skvely :)). BMW stalo kdysi davno za Adolfa 2,8 mega a dneska ten interier vypada porad skoro stejne a hlavne, kdyz jedu po kostkach tak neslysis jediny vrznuti, prasknuti... Ale chapu, kdyz setris vsude kde se da, tak je logictejsi mit interier zacvakanej do plastu nez ho mit poradne sesroubovanej :)

    Plzeňská AtmosférickáPlzeňská AtmosférickáPřed měsícem
  • Ne, prostě ne. Já si kupovat nový auta nebudu a je jedno jaký značky. Design se mi nelíbí, motory jsou na .... U mě auta končí s rokem 2005, pak už to nechci.

    Jan MisarJan MisarPřed měsícem
    • No a co my s tím?

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • @jan čech děkuji

      Jan MisarJan MisarPřed měsícem
    • @Tunguska jak jako že to oničem neodpovídá??? ano... právě teď je doba kdy autům po roce 2000 porpoští turba :D ale taky mají najeto 400 tisíc :D takže nemel nepaštěkuj :D v posledních letech je plno případů kdy auta během roku měli ko motor....vyhledej si článek o spolehlivosti nových aut je to dělané v anglii a čláánek je teď aktuální :D

      jan čechjan čechPřed měsícem
    • @Tunguska Jo, ale nikdy jsem neslyšel, že by to bylo po 1 km co vyjel ze salonu.

      Jan MisarJan MisarPřed měsícem
    • @jan čech Tohle ale vůbec o ničem nevypovídá! Myslíš si že někomu turbo nekleklo před rokem 2005?

      TunguskaTunguskaPřed měsícem
  • Robine , ocenujem aktivitu a snahu o ,,nezaujatu" recenziu... ale mal by si ostat pri tom co ti ako tak ide od ruky ( praca v garazi ) Mylsim si ze jednoducho nemas dost ,,odjazdene" na novych autach aby si daval recenzie. Obzvlast ak jazdis na Scude za 1000 euro .

    Anastazia PechyovaAnastazia PechyovaPřed měsícem
    • @Anastazia Pechyova Podle vaší teorie by recenze neměla dělat většina lidí.

      Jakub TurekJakub TurekPřed měsícem
    • @Bez Komprese ja ta vobec nesudim koli tvojmu vozověu parku a uz vobec nesudim teba ako takeho...Ja len pisem ze ak nevlastnis a nejazdis dennodenne auta o ktorych chces robit recenzuiu tak by si to proste robit nemal...

      Anastazia PechyovaAnastazia PechyovaPřed měsícem
    • Chapu tvuj názor, nicméně v nových a novejsich vozech, jezdim stále a pomerne často. Je pravda ze posledni rok jsou to spise starsi vozy. Ale prosim nesud me podle toho s cim jezdim... ja jezdim dobrovolne ve strarych autech a kupuju si je schválně.

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Já bych to chtěl, kdyby to bylo o půl tuny lehčí, vysrat se na baterky, akorát překážka, hrůza

    Lukáš LegrLukáš LegrPřed měsícem
  • Tvorové je to auto skoro jak superb

    Petr RůžičkaPetr RůžičkaPřed měsícem
    • 🤭😂

      Eda BenešEda BenešPřed měsícem
  • No jo, audi... To musíš milovat, jinak to nechceš... Já bych to nechtěl...

    Petr SkalaPetr SkalaPřed měsícem
    • Já taky ne

      Pavel MertaPavel MertaPřed měsícem
  • Baterky budou vsude ale nevydrzi tolik jak stary diesel ...a zadna ekologie to neni protoze maj svou zivotnost a cena baterek bude masakr nez treba udelat motor ... Jinak ten zaber na ty odkryte kabílky no hnus u auta za 2 a pul!!!!

    Jan MerglJan MerglPřed měsícem
  • Na vrzání interiéru sem úplně vysazenej, Kadjar, Clio a Megane vrzání a to ještě nepovídám o kvalitě lakování, zalakované krupičky, to samé je i u Oplu Insignia, ale už znám auto, kde sem nic nenašel, BMW X2, nevrže, lak úplně bez kazu, tak snad se nic nového neobjeví

    Toxic TrooperToxic TrooperPřed měsícem
  • Co není jeho tak je na picu..

    Martin FrejMartin FrejPřed měsícem
  • kurna co na to rekne tvrdej bob? :DDDD

    KarlosKarlosPřed měsícem
  • 2 5 mega vyjebal zbytocne radsej jazdeny medveď

    Lukáš JežkoLukáš JežkoPřed měsícem
  • Mercedes zle lisovany va dokonca horsie ako dacia🤣🤣 bracho mercedwsu sa audi nepriblizi😍😍

    Lukáš JežkoLukáš JežkoPřed měsícem
    • Zlícovaný, nie lisovaný

      Sim BimSim BimPřed měsícem
  • Milovník Audi dorazil. Recenze moc pěkná a všechno co jsi řekl bylo pravdivé. To, že jsou všechna nová auta šunky, asi málo kdo přizná. Japonec nebo Němec všechno už je jen spotřební věc. Audi u mě bodovalo do nějakého roku 2008, kdy kvalita interiéru nešla dolů. I Německá konkurence už dávno šetřila na všem. Audi se drželo dost dlouho. Jinak asi by jsi souhlasil, že stará A6 C5 z roku 2000 má kvalitnější provedení. Devízou Audi byl vždy vnitřek, ať se každý hádá jak chce ale pocit z interiéru u nižších segmentů snad žádná značka nepředčila. Může to být drahé, poruchové ale "Dojče Elegánc" si to drželo vždy. Je škoda, že už ani Audi není co bývalo. Nezbývá nám, než bezmezně milovat ty naše staré mrd*y a užívat si poslední léta v pořádných autech než nám to zakážou. :D

    Car ManiacCar ManiacPřed měsícem
    • @Car Maniac Já tenkrát nové audi měl. Asi třetí. Za deset let si to koupíš a budeš si chválit, neboj.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • @Martin T. Netvrdil. V roce 2008 nebyla taková možnost vlastnit staré prémiovky a u nás ČR všichni jezdili feldou ještě.

      Car ManiacCar ManiacPřed měsícem
    • Vsadim se že v roce 2008 si tvrdil to samé.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
  • vzhled by byla jedna stranka,to neni uplne spatny ale to oznaceni aby se v tom prase vyznalo,a ty motorizace kvuli emisim to zabiji,spis se zkus nekdy dostat ke cupre formentor nebo k audi RS3 s 2.5TFSI uz asi vis kam tim mirim ma to spolecny motory prave.dokonce sami rekli ze tohodle motoru se zbavit nechteji jen to nelze cekat ve vetsich autech uz moc,rozhodne by jsi s tim ale uzil vice zabavy

    huyer122huyer122Před měsícem
  • Aha, auto má možnost nabíjení pouze AC - což pravda některé dobíjecí stojany mají, pokud použiješ vlastní kabel. Nicméně na cestách je to celkem nakokot, protože to trvá dlouho. Zřejmě je spíše uvažováno o nabíjení pres noc či v práci z wallboxu. Máš pravdu, auto je dost rozporuplné, čekal bys manažerské na dlouhé cestování, ale ty baterky jsou spíše na městské popojíždění a nabíjení, když auto někde dlouho stojí. Co se ceny týče - no vezmi třeba elektrickou Konu v ceníku za 1,2míče - uvnitř opravdu sociál. Půjčil bych ti ji na test, ovšem do Brna to máš z ruky :-)

    Jaroslav V.Jaroslav V.Před měsícem
  • 😂blbější recenzi jsem neviděl😂 mám a6 starou 7 let a ani jedno tlačítko není ošoupaný. Je vidět že testuje člověk který jezdí jen v 20 let a víc starých autech.

    Jakub MacoszekJakub MacoszekPřed měsícem
    • @Jakub Turek ved prave pre pišem že smutné. Mám starši bavorák a nič mi v interieri nevrzga a este jeto diesel. Na taketo veci som alergicky.

      Matúš SlivaMatúš SlivaPřed měsícem
    • To je ten důležitý údaj, máte 7 let staré auto. Zkuste nové, jestli bude na stejné nebo lepší úrovni, než to staré, co se zpracování týče.

      Jakub TurekJakub TurekPřed měsícem
    • audicomplex#

      Matúš SlivaMatúš SlivaPřed měsícem
  • S těma reklama už to je docela přeháňka....

    Michal JirákMichal JirákPřed měsícem
    • adblock

      Marek StaňoMarek StaňoPřed 6 dny
    • Ano. Tentokrat jsem jich dal vice. Jsou vanoce a ja chci taky jednou z youtube neco dostat, navic video u ktereho čekám ze me lidi sežerou takze ano... proc si neudelat jednou lépe.

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Říct že Hyundai má podobně zpracovaný interiér jako Audi to chtělo koule :D Hate očekávám za 3 2 1 :) video fajne!!! :)

    Auta mýma očimaAuta mýma očimaPřed měsícem
    • Koule to chtělo, protože je to úplná blbost. :-)

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • Tak kazdy kdo mě sleduje pravidelne moc dobře ví, že delani si srandy z VW a jejich motoru PD byl hlavne tah nasi propagace. Píchnout do něčeho co maji češi za modlu funguje vzdy skvěle ;) ostatně zde se to opet potvrzuje :D a ano i doopravdy mi spousty věcí z koncernu prijde hroznych, nelogickych a technicky tragických. Ale to má automaticky znamenat ze kdyz chci neco ukázat lidem ze do toho budu tahat nejakou moji zaujatost? Mrkni se treba na dva dny stare viseo take s audi kde jsem naopak smeknul pred interiérem a zcela odlišnou důstojnosti a kvalitou zpracování. Ps: presne pro tyto pripady, kdy se nekoho dotknu jsem si radeji pred zverejnenim precetl i par recenzí jiných korporatnich recenzeru v cz i zahraničí a zhistil jsem ze muj celkovy dojem z auta byl ještě dobry. Audi A7 se opravdu prostě nepovedla. Hold no.. jako kazde automobilce něco

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
    • @Bez Komprese jak moc může ta recenze být od Vás asi objektivní, když už jsem nesčtněkrát od Vás slyšel, jak koncern nesnášíte, vysmíváte se mu ?

      Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
    • Proc bych chtěl? Vzdyt tohle co jsi napsal uz nedava vubec logiku :D ja jsem nadsenec do japonců od kterych jsem.neviděl ani jeden interier ktery by stál za to. Prpc bych tedy treba jako zde chtěl pochvalit něco co uplne nemusim vs něco co taky nemusím :D boha jeho ... myslet nez píšu!!!

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
    • To přesně dokazuje, že je ta recenze absolutně diletantsky mimo. Audi co se týká interiéru je absolutně jinde. Ale kdo chce za každou cenu kritizovat, chápu.

      Evžen StachEvžen StachPřed měsícem
  • Jak chceš - je to nejlepší auto a nechápu, jak si můžeš dovolit ho takhle kritizovat - unfollow! 😄😃😆

    MrJaroslavikMrJaroslavikPřed měsícem
  • 7:42 pochopil bych nelícující věci u Amerických aut.. Kde se na tohle prostě nehraje, to víme všichni.. ale taky je to auto o milion levnější, s motorem který je úplně na jiné úrovni.. Ale od německý prémiový značky, bych tohle fakt nečekal

    jardakiller03jardakiller03Před měsícem
  • Konečně super auto ve kterém člověk vypadá dobře (-: samozřejmě neřeším funkční věci atd... :D :D

    Peter FelsenPeter FelsenPřed měsícem
  • Je to pravda potykam se s hodne lidma co vlastni nove auta jak je Audi a BMW vetsina lidi nadava na tento stejny problem skripani palubni desky.nekvalitni material v interieru velke mezery mezi tapecirum ve dverich a tak dale hrozne to siti uz vsecko

    Lukáš StrachotaLukáš StrachotaPřed měsícem
    • @Martin T. Protože je to prémiová značka, takže by to mělo být v nejlepším stavu jako nové, ne že to koupíš nový a za měsíc s tím jedeš do servisu protože je tam něco špatně

      jardakiller03jardakiller03Před měsícem
    • @jan čech E60 jsem měl. Teď mám g30 a to auto ve všech směrech urazilo obrovský kus cestu k lepšímu. Chtěl bych se vrátit k e60? Ani náhodou.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • @jardakiller03 Kupuji si nové bmw co dva roky a tvůj názor nesdílím.

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • Skřípat něco může. Dojedeš do servisu a oni to vyřeší. Proč z toho dělat drama?

      Martin T.Martin T.Před měsícem
    • @jardakiller03 posledni schopny bmw konci u e60 ... presne jak rikas :/

      jan čechjan čechPřed měsícem
  • U tý ceny bych se ani nedivil, slyšel sem že výrobní cena 3.Superbu je něco kolem 100 tisíc myslím ale ten milion jde do vývoje. Asi kecám téma číslama, nevim to přesně ale je to tak 😀😀

    Strihac Custom GarageStrihac Custom GaragePřed měsícem
    • Další věcí je, že se říká, že 1/3 ceny auta od Škodovky jde do reklamy. A něco na tom bude, kor když vidím skoro všude tu reklamu :D.

      Romiksobik1221Romiksobik1221Před měsícem
  • Já teda nevím, ale to auto vůbec nedává smysl. Cenou a tím, co za tu cenu dostanete, nebo spíš nedostanete, počínaje a tou komedií u nabíječky konče. Představte si, že přijede na benzínku a zjistíte, že nenatankujete, protože vám nepasuje trubka z výdejního stojanu do hrdla nádrže...

    Michal HaufMichal HaufPřed měsícem
  • Pořád lepší slyšet i negativní věci na tak přeci drahých autech. Než pořád dokola poslouchat klasická koncernová masturbace na jim sponzorovaných pořadech :-).. Za mě bych už vytknul tu barvu dětských hovínek celého auta. Zase ale chápu že tohle jsou auta pro vyšší segment kde ta cena musí být adekvátní přeci by managery nejezdili superbem za půlku :D

    Zbynek SteklZbynek SteklPřed měsícem
    • Manager co to bude mit na operak max ...

      Jan MerglJan MerglPřed měsícem
  • Audi zaspalo bohužel

    Nikolas DurňákNikolas DurňákPřed měsícem
  • Takže vlastně raději 2 nové superby

    Marek MečířMarek MečířPřed měsícem
    • Nebo 4 normální auta :)

      autopůjčovna DailyCarautopůjčovna DailyCarPřed měsícem
  • Smutné ,že auto za 2,5 miliona a vrzgaju plasty..

    Matúš SlivaMatúš SlivaPřed měsícem
    • @Day Night lenže prvý Touareg 3.0tdi je vinimka tam plasty nevrzgaju to má teší

      david berdisdavid berdisPřed měsícem
    • Chujovina, na kazdom aute vrzga vsetko mozne, nie len na tomto konkretnom kusku a robit to nasilu aby vrzgalo je chire

      Day NightDay NightPřed měsícem
  • není to nic moc auto a ta cena je přemrštěná...

    Skankhunt 42Skankhunt 42Před měsícem
  • Nejlepší recenzi člověk získá od někoho, kdo se nepotřebuje auomobilce zavděčit...

    Tomas SabutomaTomas SabutomaPřed měsícem
    • @Day Night ano, přesně tak. nejlepší.

      David KjucukovDavid KjucukovPřed měsícem
    • Najlepsi ? 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️ odpadnem a este kolko drbilov da like, boze moj ceskovia 🤣🤦‍♂️

      Day NightDay NightPřed měsícem
    • Ne asi, dneska všichni jenom chválí, protože by jim už nikdo nic nepujčil :D

      Silniční PirátSilniční PirátPřed měsícem
  • Ahoj, 2,5mega je nad spzkou ty čtyři kroužky 1kroužek=600 000,- zbytek je hodnota auta.

    Truck NewsTruck NewsPřed měsícem
  • Otestuj Kia/Hyundai s motorem DPI. Údajně ten motor jede jako za starých časů, když ještě nebyly tak přísné normy.

    Daniel von BludowitzDaniel von BludowitzPřed měsícem
  • Tary vs moon vs Robin :DD Super video ako vždy!

    Jozef MatvonJozef MatvonPřed měsícem
    • Upřímně Moon to auto měl jako sen a nedokáže to porovnat s CLE nebo tak, takže u něj byl hotový a měl to v maximální výbavě :) ... a v videu šlo dost videt jak je šťastný za to auto

      bohumír brhelbohumír brhelPřed měsícem
  • Robine trochu tě lituju protože lidi jsou jak "jebnutý"... "dacia" je fuj a "nějaký audi nebo bmw atd" je nej... přitom ta dacia bude jezdit dnes a denně za minimální náklady spoustu let... Pak vidíš jak si borec koupí v bazaru 6ti válec 4x4 pičoviny v tom... a pak somruje jetý gumy protože nemá na nový když dobře tak si koupí nějaký čínský "ping pong" a když dá káru na údržbu tak si bere další půjčku... A přesně tyhle lidi tě budou jebat za to že jsi kritizoval předražený sráč

    Jiri VrbaJiri VrbaPřed měsícem
  • Uprimne za takuto cenu uz mam auto inej znacky v ovela lepsiom prevedení.

    Šimon Juraj OndrejčákŠimon Juraj OndrejčákPřed měsícem
    • @Šimon Juraj Ondrejčák Jasný no, já taky ne, mít ty peníze, stejně bych si koupil něco levnějšího. Je to pro lidi, kteří chtějí ukázat, že na to mají.

      Michal ŽivnýMichal ŽivnýPřed měsícem
    • @Michal Živný ja velmi niesom na takto drahé a luxusné autá. Ale keby tak si kupim nejaký lexus alebo BMW.

      Šimon Juraj OndrejčákŠimon Juraj OndrejčákPřed měsícem
    • S recenzí souhlasím a takovéhle auto bych si nekoupil. Jen by mě zajímalo, co by jste si koupil, jak zmiňujete.

      Michal ŽivnýMichal ŽivnýPřed měsícem
  • Jako oceňuju upřímnost. Je fakt že zrovna Ty jsi v tutom asi z podobného těsta jako já takže chápu tu kritičnost vůči tý tramvajový části vozu. Já osobně se budu taky snažit dokud to půjde jezdit čistý spalováky. Na druhou stranu chápu že společenská nálada tomu není příliš nakloněná a že pokud firmy chtějí mít nějakou image tak že budou pro své top managery pořizovat podobné vozy dříve bych napsal úchylnosti ale bohužel za poslední dva roky se to rozšířilo tak že napsat o tom že je to úchylnost není taky zrovna košér.

    vena garazmistrvena garazmistrPřed měsícem
  • Hmhmhm recenzie novych aut to nieje to prave orechové pre Teba... Hezkej den

    Honor 10Honor 10Před měsícem
    • @Bez Komprese Kritika je na místě, jen člověk prostě musí mít na paměti, že jsi spíš na živý lehký auta atp. Trošku mi přijde, že je to jak kdybych já (přiznejme si, že na audi nedám dopustit) sedl do imprezy 2.0 GT a řekl, že to auto je tvrdý, uskákaný jak jedničkovej golf...a nejede až zas tak dobře a navíc jede za 12l/100. Zhodnotil bych to pravdivě, nicméně to je na tom autě pro dost lidí to, proč si ho koupí... Prostě nechtějí přeposilovanou pohodlnou audinu. Bohužel s tím lícováním máš pravdu no, u auta za 2,5M to není v klidu. Nicméně já když sedl do a6 z roku 2004 v 3.0 tdi, tak jsem si připadal jak v jiným světě a ne v autě z roku 2004. To asi byla kvalita ještě trochu jinde..

      Daniel BeránekDaniel BeránekPřed měsícem
    • se prostě omlouvám za tu kritiku, ale veškeré recenze které vidíte u různých pořadů a webů jsou prostě hrozně komerční - což dává logiku - když na to budou jen nadávat automobilka jim nepůjčí další vůz. Já mám u zadku a nemusím být komerční - takže prostě řeknu svůj názor tak jak to auto vnímám. Čili když se mi v 15 let starším voze vozí prdelka pohodlněji s lepším pocitem, nemám tendenci chválit nové auto jen proto že je nové a drahé.

      Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
  • Doplňující informace: Spotřeba na 40 km úseku 90km/h - 50 km/h a jedno předjíždění byla - 7,6 L benzínu a 4,2 Kwh - Dlouhodobá ukazovala 6,7 L a 14,2 Kwh. Dobíjení doma na 220v ukazovalo 6 hodin. Jinak se prostě omlouvám za tu kritiku, ale veškeré recenze které vidíte u různých pořadů a webů jsou prostě hrozně komerční - což dává logiku - když na to budou jen nadávat automobilka jim nepůjčí další vůz. Já mám u zadku a nemusím být komerční - takže prostě řeknu svůj názor tak jak to auto vnímám. Čili když se mi v 15 let starším voze vozí prdelka pohodlněji s lepším pocitem, nemám tendenci chválit nové auto jen proto že je nové a drahé.

    Bez KompreseBez KompresePřed měsícem
CSworld